Kattungepaket

Har idag fått de två sista kattungepaketen. Denna kull har jag "bara" valt 3 paket, men dessa tycker katterna om och jag kan stå för det. Förra kullen hade jag ett annat paket också med men nja.... katterna tyckte inte om det och jag handlar inte där så ofta.

Tyvärr så har RC-paketet INTE någon filt utan istället en röd ryggsäck. Tycker det är tråkigt att dom inte har dom små filtarna längre. Det har varit perfekt att lägga ut dom i vardagsrummet så att det luktar lite av mamma, syskonen och andra katterna när dom flyttat. Så nu kommer jag be köparna att ta med något litet som dom kan få lämna här.

Idag var Carina på besök och hon blev förtjust i kullen - det finns nog inte en endaste kattunge/hundvalp som är ful - och hon fastnade mycket för Galgaliel, den andra kattungen hon och Nathalie hann se födas innan dom for igen.

Som vanligt går tiden på tok för fort och rätt vad det var var kl 12.40 och jag blev tvungen kasta mig i bilen för att hinna till träningen - men jag hann i tid, utan att köra alltför fort heller.

Lars tog ett kort på Galgaliel, både hon och Raphael kan ligga så här. Här sover tom Galgaliel och visst vill man bara pussa den söta lilla magen?

1 Carina:

skriven

Ja hon är så fin.VILL HA...men tyvärr

så går ju inte det.

Pussa påna i massor.



Kram

2 Anna-Maria J:

skriven

Vilken liten goding! ursött!

3 Lotta:

skriven

Köp en billig fleecefilt och klipp sönder i små filtar till katterna. Jag köpte billig fleecefilt för 29 kr...och en sådan räcker till många kattungar.

4 Kicki:

skriven

Åh, det borde vara olagligt att lägga ut så där söta magbilder <3 Så bedårande!!

Jag har också köpt små söta filtar till småttingarna när jag levererat dem, så de har haft med sig "hemmalukt". Förra kullen hittade jag jättesöta rosa/vita eller grön/blå på Citygross för inte allt för mycket pengar!

5 Lotta:

skriven

Tack snälla Gunilla för erbjudandet om kannan men det behövs inte för min snälla "svärdotter" ska köpa en åt mig.

6 Marie:

skriven

Åh ljuvlig bild på gosig liten mage, det är nästan så jag vill stoppa näsan mot skärmen och dra in katteungedoften. Skratt isf lär jag nog prova mig på det när jag är ensammen hemma så resten av familjen inte tror att jag är knasigare än vanligt ;)



Synd att filtarna inte följde med. Jag som ganska nybliven kattungeköpare, måste säga att det var jätteroligt att få med lite småplock till sin lilla bebis. Och filten är fortfarande en mycket uppskattad grej här hema som ligger i transportburen där både Liris & Nessa brukar ta en tupplur då och då :)



Kramis

Kommentera här: