Jivara

Jag har varit hos Jivara både igår och idag och kollat såret som ser väldigt fint ut. Det är klart att det var ett större sår än Dolces sår och även att Jivara var mera påverkad då Dolce ju inte vägde så mycket vid 6 månader.

Jag vägde Jivara idag och hon väger lite drygt 3,6 kg. Jag skulle gärna se att hon får lite mera hull på sig innan det är dags att ransonera kosten.

Jivara ser otroligt pigg och fräsch ut men.... detta trodde jag aldrig skulle vara Jivara. Marussia, nej. Sakhi, tveksamt, Dolce - absolut, men Jivara??! Mamma åt lunch idag, vände sig om för att hämta en sak och när hon vänder sig om står Jivara och slickar på kotletten. Hon som aldrig tigger vid matbordet!!    Så snabbt kan dom väl få ökad aptit?

Här är några bilder på Jivara, med kragen. Jag tycker den är helt underbar, mjuk/smidig o verkar väldigt bekväm för katterna.

Kommentera här: