Tussan (Lamborghini)

Har fått mail av Tussans ägare också och så här skriver hon om Tussan .

Tyvärr har jag inte ännu lärt mig tekniken på egen hand att lägga in bilder i datorn. När den dagen kommer, kommer bilder av Tussan skickas bums!
 
I övrigt är allt bara bra med Tussan. Hon är verkligen en skönhet och en himla gosig katt. Hon blir bara förståndigare och förståndigare... Dagsformen är verkligen växlande d v s vissa dagar när jag kommer hem till lunch "ser jag inte till henne" utan jag får leta upp henne där hon ligger och sover... och vissa dagar står hon och väntar på mig och jag hinner knappt innanför dörren så vill hon leka i full fart (och ha mat!).


Tack för att ni tar hand om underbara, charmiga Tussan. Ser fram emot bilder så småningom.   Hälsa o pussa Tussan från oss alla!

Kommentera här: