Kullbilder kommer imorgon

dvs, där man tydligt ser dom. Här kommer några bilder från idag, där dom ligger i katt-bädden som Marussia till slut gick med på att det var ett bra ställe att ha dom på.

Galgaliel har så rolig matstil, hon äter gärna liggandes på rygg. Det är alltså hennes vita bakben ni ser.


Här är det lite krig i mjölkbaren o Raphael knuffar sig fram, klättrar över allt o alla.


Efter att ha ätit sig mätta blir man förstås väldigt trött och slocknar. Raphael har lagt sig tvärsöver några syskon och detta är väl ändå en typisk bild på hur dom kan sova - obekvämt och överallt!


Närmast kameran ligger nog Galgaliel, Raphael och sen Shekinah. Jag tror att det sen är Gabrielle/Michael och högst upp Anael.


1 Kicki:

skriven

Ja, inte är det lätt det där med att bestämma könen! Jag hade ju lätt denna kullen med två tydliga paddor och två brun/svarta killar =) Men oavsett kön så är de vansinnigt söta alla dina 5 små <3 <3 <3 <3 <3 Kram

2 Lena:

skriven

Oh de växer ju så det knakar..

Jag ska absolut komma med på torsdag om resan blir av och jag mår hyfsat.

Kameran ska jag också ta med..

Det ska bli så kul att äntligen få pussa lite på dina kattungar som ser jättefina ut.



Vad det är för sort ska vi säkert klura ut.

Ibland ÄR det svårt. Jag hade det så knepigt med Inessas kull och då får det helt enkelt ta några dagar, eller kanske t.om en vecka innan man vet om man ska säga han eller hon =)..



Kramis Lena och sibbarna från S*Mira Milaia

Kommentera här: