Ja, jo, det är nog något på "g"

Men sen hur fort något händer, ja det vet jag ju inte. Pratade med Sussie och som jag sa, jag kan ju Jivaras beteende vid förlossning o hur snabbt det brukar gå etc, men det är första gången för Marussia.

Så frågan är nu, blir det kattungar idag, inatt ell imorgon?

Sakhi o Dolce sitter just nu ute i kattgården, då dom - i synnerhet Dolce - vill hoppa på Marussia. Om det är bus ell om det är för att Marussia har ont vet jag inte riktigt. Men himla tur att det dels är mindre kallt idag, solen skiner och vi har kattgård.

Marussia ligger gärna i våra garderober, ska prova täcka över bolådan (dit dom andra gärna går och lägger sig!) men jag tror inte att hon kommer stanna kvar där.

Uppdatering kommer under dagen.
1 Marinettes:

skriven

Oj, va spännande, nu får du rapportera så snart det händer något. Håller tummarna.

Kram!

2 Kicki:

skriven

Åh, vad spännande! Tänk om hon föder på sin födelsedag ;-) Kram och lycka till !!!

Kommentera här: