Ska sätta mig och bearbeta dagens bilder nu

men jag måste få visa bilderna som Marie tog, när dom var här förra fredagen. Underbara bilder på underbara kattungar, dvs våra änglar.

Här hittar du även några bilder på änglarna som Kicki tog, men även på en mycket snygg kille, Frost! ♥

Idag gick det hyfsat bra att fota kattungarna, det var mest Anael som var busig på kullbilderna. Tror Lars har fått några fina bilder där.

Måste dock lägga ut dessa bilder på en väldigt trött Galgaliel först.


Annars är det väldigt mycket fart på kullen, dom springer, hoppar och Anael är duktig och kan hoppa upp på fotpallen. Sen går han över till fönsterbrädan och sitter där och tittar ut, ganska fascinerad av utemiljön. Jag hoppas att det är fint väder ute och mycket mindre blåst senare i veckan. Har tänkt försöka låta kattungarna få prova kattgården ett tag.

Just nu är Sakhi lös i huset, han befinner sig på övre plan. Jag satte honom på vårt klätterträd i hallen, så han kunde se in till vardagsrummet, men där låg ju Marussia och ungarna var där, så det blev lite jobbigt för honom. Nu får vi testa flera timmar/dag och sen håller jag tummarna för att det kommer gå bra och att han kommer hinna in i vardagsrummet medan kattungarna finns kvar där.

Kommentera här: