Ombearbetning

Sitter och har börjat en bearbetning av häftet jag brukar skicka med till mina köpare, när dom hämtar sin skatt. Jag har en känsla att det kommer bli mer som en tunn novell innan jag är klar, men jag känner att det kan vara bra att ta upp vissa sjukdomar och andra saker att kunna tänka på.

Min tanke är att man ska kunna gå tillbaka och leta reda på rätt avsnitt om det blir något. Självklart går det bra att ringa mig ändå.

På lördag kommer som sagt Anaels och Galgaliels matte & husse jag hoppas verkligen att vi kan ha kvar änglarna i vardagsrummet tills dess. Det är fullt med leksaker överallt, två sandlådor, klätterträd, fotostudio etc. Dessutom är äldsta sonen hemma tillfälligt med sin dator och den tar ju också lite plats.

Men jag tröstar mig med att dom som kommer hit är ändå bara intresserade av kattungarna och är inte så brydd om mig.

Kommentera här: