Kullen är 8 veckor idag

och det kommer att komma bilder, men det dröjer eftersom mannen har jobbat natthelg och för tillfället sover. Sen ska vi fota dom - vilket ju bara blir svårare o svårare för varje vecka som går - samt att jag även vill bearbeta bilderna lite lätt.

Jag kan i alla fall säga att dom är smått galna nu. Var uppe sent igår och det är full fart på dom små liven.

Vi fick höja avspärrningen till vardagsrummet för ett tag sen men igår hoppade Shekinah rakt upp och var över. Så fram med böcker för att höja lite till. Det vore skönt om jag kunde ha änglarna i vardagsrummet 2 veckor till för då hinner Shekinahs samt Anaels/Galgaliels nya familjer se dom. Har vi släppt avspärrningen är dom säkert ute på äventyr på resten av nedervåningen.

Vi har den stora kattburen i vardagsrummet, dels för att dom ska vänja sig vid den o dels för att den är lätt att ta ut till bilen. Imorgon blir det en lång biltur, hela vägen till stan, då det är dags för första vaccinationen. Ska passa på o beställa tid för Sakhi, Marussia o Dolce också för vaccination. På Sakhi o Marussia kommer jag även ta rabiesvacc så jag kan fara till Finland o ställa ut. 

Sakhi har saknat mig och jag har såklart saknat honom mycket när jag varit borta. Han kommer och lägger sig flera ggr på mig, helst på min mage och så ska vi gosa. Så gjorde han imorse också.

Nu ska jag o Matte (vill inte köra bil ännu, lite öm i magen) fara iväg, till ICA o Apoteket. Jag valde medvetet att skicka så folk ser vem jag har skickat till, då kan man ju prata med varandra. ;)

Kommentera här: