Första snön

Släppte ut katterna tidigt imorse, innan snön hade kommit, men alla ville snabbt in igen efter bara en halvtimme. Tyvärr kom inte mitt besök idag  pga snön, men vi försöker snart igen.

När det hade snöat ett tag släppte jag ut alla katter igen. Jivara tar sats och hoppar till en bräda där hon såklart kanar en bit. Alla stod o tvekade i fönstret om dom skulle ut ell inte. Efter bara ett kort tag ville dom in igen. Marussia stod tom på fönsterbrädan och ville in först av alla.

Vill gärna fara till kattklubben ikväll eftersom det är genetikföreläsning. Men allt beror på vädret och om mannen hinner byta däck innan jag far. Väl ute på E4:an brukar det aldrig vara några problem, det är dom mindre vägarna som kan ställa till problem.

Tittar ut genom fönstret och det är stora lapphandskar, vackert men inte riktigt vad jag ville se ännu. Hade gärna väntat ett par veckor till.



Tyvärr blir det ingen föreläsning ikväll pga sjukdom.
1 Lena:

skriven

Ja det är snö här också. Jag vill också att den ska dröja lite, och komma då det blivit så kallt så den ligger kvar.

Vi har inte fått på ett enda vinterdäck ännu så man får ta det lugnt då man ska ut med bilen.



Här räds inga katter snön men det är klart att de som jag föredrar sommaren =)



Kram Lena och sibbarna i Kåge

Kommentera här: