Får lite hjälp

Igår plockade vi fram julpynt och försökte pynta lite. Behöver jag ens skriva att katterna var väldigt intresserade av allt vi gjorde?  Sen hade vi dessutom mage att flytta på deras klätterträd, till ett annat fönster.... Hoppas att dom kommer vänja sig, för det vore skönt slippa ha trädet så nära inpå soffan, det blir lite trångt.

Idag står jag och stryker gardiner/dukar/vepor och har sällskap av katterna. Just nu, när jag tagit en paus, passar Sakhi på att vara på strykbrädan och håra ner den.  
1 Marie:

skriven

Åh för mig som längtat efter katt länge, så låter det otroligt mysigt. T o m. håret på strykbrädan ;) Nedräkningen pågår, men jag kan inte vänta tills veckan innan jul innan vi gör julfint här hemma, men förhoppningsvis har jag katthjälp till nästa år :) Blir spännande att få uppleva: kattunge vs. gran igen, var längesen sist.. känns som lite skräckblandad förväntan.

Ha det gott

/Marie



Kommentera här: