Skellefteå, del 3

CH S*Vintermarkens Myztiska Marha tog båda dagarna CAP. På söndagen blev hon dessutom NOM!!


S*Nikopejas Qatrin III blev båda dagarna EX1.


S*Wesai's Mother-of-pearl fick på lördagen CAC och BIV. På söndagen tog hon titel och blev CHAMPION.


CH S*Tallkatten Marisha Maksianovna fick båda dagarna CAP.


PR S*Deltas Sakhi tog båda dagarna CAGPIB, detta innebär att nu bara har ett cert kvar innan han är GIP. Jag har inte bestämt ännu om jag åker upp till Luleås utställning i augusti med honom och Marussia, men det vore kul att kunna ha GIP på ca 10 månader.



S*Deltas Marussia tog CAC båda dagarna. Vår fina gosegumma, Maud Olsen ville stoppa ner Marussia i väskan o ta med sig hem.


Avslutar med en bild på hur lugn o cool Marussia är i buren, under kattbädden ligger Sakhi och gömmer sig. Tänk att en sån stor, maffig och helt underbar katt kan vara så liten ibland. Tur nog ligger han inte hela tiden så här utan törs faktiskt komma fram då och då.


Vi fotade nästan alla sibbar som var där, det var bara någon enstaka som vi inte lyckades fota. Undrar hur det blir i Trondheim, om vi sitter utspridda över hela hallen. Hoppas inte det för vi har så himla kul under utställningarna.

1 Linda:

skriven

Jag hoppas du kommer till luleå, ska ställa Valentine där och hur tusan ska jag klara mig utan din hjälp? :D

Kommentera här: