Dolce

Var en snabbis till mamma och hade med mig både äldsta sonen (som inte tyckte detta var en bra idé ) och även Jivara.

Vi kopplade Dolce och lät Jivara ströva omkring i lägenheten. Det var inte uppskattat av Jivara, som fräste bara hon såg Dolce ett par meter bort. Detta får vi nog göra många ggr innan vi kan ta hem Dolce igen. Tur att jag beställde många Feliway-refiller.

Jag tog även kort på Dolce idag och hon är så fin, så fin. Snart är det dags för hennes kastrering och jag tror att detta blir en tjej som vi måste hålla ögonen på, vad gäller maten. Hon gillar verkligen mat Dolce!

Korten kommer senare, fortfarande mycket annat omkring mig som jag måste göra först.

Till er som var i Sundsvall - håll ut, jag ska skicka kort till er nästa vecka då det är lite lugnare omkring mig.

Kommentera här: