Sakhi med helgens priser

Lägger upp 2 kort så ni får se hur stilig vår solstråle, Sakhi, är. Detta är då från helgens utställning och arrangerande klubb var BURAK.

Här sitter han på köksbordet hos Guro o vi har radat upp alla priser han fick. Dels fick han ju en fin kokard (i samband med att han tog titeln Internationell Premier) och på söndagen tog han sitt första certifikat i den nya klassen (klass 6). Resten av priserna är från Sibbe-specialen.

Han vann två dunkar sand, 2 påsar med torrfoder, ett fint graverat glas (från Sibirkattens Venner), 3 små påsar med blötmat, en röd kattsäng och självklart också ett fint diplom. Trots att jag flög fick jag med mig det mesta hem.


Här har vi lagt fram kokarden och om hans hals hänger certifikatet. Tänka sig att han har tagit certifikat på varje utställning han har varit som kastrat. Vi är så stolta över vår älskade solstråle.  


Nu ska jag gå i säng för tidigt imorgonbitti far jag med sällskap och Jivara ner till Stockholm. Väl där hoppas jag att Jivara börjar löpa så vi kan fara till Adik. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem igen med Jivara. Vi kommer att stanna tills parningen är klar så vill ni något når ni mig enklast på mobilen, 070-831 87 31.

1 Emma:

skriven

Oj vad roligt att det gick så bra för honom - han är ju så himla fin! :) Du har fullt upp och är ute och reser massor nu och jag är ju på turné och jobbar för fullt, men jag ska maila till dig nästa vecka då allt lugnat ner sig och turnén är över, har en hel del att berätta. Vi hörs!

Kram

Kommentera här: