En av mina många resor

var härom veckan när jag och Sussie åkte till Boden, för att hälsa på Karin och se hennes busfrön. För en gångs skull hade jag inte med mig kameran utan ni får titta på Karins sida för att få se fina bilder. Vi valde att åka tåg och jag hade med mig en ny bok som jag hade tänkt hinna läsa ett tag innan Sussie klev på. Det blev dock mest att jag slumrade   hela vägen till Jörn.

Karin var snäll och hämtade oss och vi åt en god lunch innan vi for hem. Sia är en otroligt duktig mamma, hon sitter med och tittar men sa inget när vi lyfte, vred och vände på kattungarna ell gosade för fullt med dom. Kullen, Star Wars Episode 2, är helt ljuvliga och så snälla sen också. Trots att dom är tre stycken var dom lugnet själv när vi var där.

Alltför fort gick ju tiden så det var bara att hoppa på tåget hem och på hemvägen hade Sussie en lektion med mig i genetik. Jag är långt ifrån att kunna förstå allt  men tack Sussie för hjälpen. Nu förstår jag i alla fall lite mera. En jättetrevlig dag som jag gärna gör om snart igen!
1 Busungarnas Sussie:

skriven

varsågod Gunilla, min kunskap är till för att delas med andra :)

det blir så mkt trevligare då.



Jag gör oxå gärna om resan,

fast vi ses ju snart..



Kommentera här: