S*Deltas Vinur, aka Findus

För ett tag sen var jag och hälsade på hos Findus. Det var typ 1,5 år sen jag såg honom sist! Jag hade med mig min nya våg och han väger ungefär lika mycket som Sakhi, runt 5.4 kg. Om jag inte minns fel så väger Findus pyttelite mer än Sakhi, knappt 5,5 kg.

Så här ser han ut idag.


Trots att han snart fyller 2 år är han en bestämd ung herre som minsann vet vad han vill. Han blev tex inte så glad över att adventsljusstaken blev uppsatt i ett fönster, där han brukar sitta och titta ut. Otroligt busig katt är han också - ser ni förresten vad som är upp och ner på sista bilden -  och självklart superfin. Tack H för att jag fick komma och hälsa på honom!


1 Guro:

skriven

Vinur er veldig fin! Ganske lik Podruga og Sakhi. men Podruga er mer feminin syns jeg, men nå er jo hun jente også.

Kommentera här: