S*Deltas Ferrari, aka Smilla

Jag var o hälsade på denna busiga dam när hon nyss hade blivit 9 månader. Hon är jättefin, lite blyg men det gick över. Jag satt och pratade i soffan först med ägarna och sen flyttade jag mig till golvet där jag satt och lekte med Smilla hela tiden. L & J berättar att hon numera får sova i sovrummet och så fort dörren öppnas dit så springer hon dit, släpper allt hon har för "tassarna". Smilla är också en väldigt duktig tjej på att bära saker i munnen. Dom visade mig en ask och jag förstår inte hur hon kan bära det i munnen.

Nu när jag har ett kort uppehåll med testbesökare hos oss är Smilla en katt man kan få komma och hälsa på. Hör av till mig så vidarebefodrar jag kontakten i så fall.

Här kommer ett litet urval av korten jag tog på Smilla. Jag luktade ganska intressant för Smilla och det förstår jag med tre andra katter, hemma.


Väldigt lik sin pappa tycker jag o i synnerhet på denna bild.



Hon gillar att ligga o spana lite grann. Ett favoritställe är bakom gardinen.




Visst är hon vacker? Förutom kameran hade jag med mig våg och vi vägde henne också. Hon vägde då 3,8 kg och är mycket tyngre än Marussia. Att Marussia är fertil och Smilla kastrat spelar kanske in till viss del men ändå inte helt tror jag. Smilla är inte ett dugg fet utan kändes bra och kompakt.

Kommentera här: