Fashion-kullen 1 vecka

Ja eg var dom ju 1 vecka igår men jag hann inte fota dom då. Dessutom glömde jag helt bort att Bilkullen blev hela 10 månader! Stort grattis till alla småbilar.     Tack för påminnelsen L, J och Smilla! 

Inatt har både 2 gått upp i vikt av sig själv, detta innebär att jag kommer trappa ner på stödmatningen. Jag fortsätter dock ge medicin en hel vecka till. Nu har jag absolut ingen aning om vad som har hjälpt, medicineringen (som i alla fall inte har skadat) eller att vi har stödmatat, men bara lite/gång, eller att vi har gett Jivara resterna av mjölkersättningen och mycket god mat som hon gillar. Eg spelar det verkligen ingen roll, huvudsaken är att det har funkat!

Igår när jag satte ner handen i katt-bädden för att säga godnatt till D&G så kom Gabbana snabbt fram och började smutta på min hand. Hur charmigt som helst. Nu när det har vänt så tror jag att Gabbana kommer bli en väldigt stor och fin kille, precis som pappa Adik.

Idag har det varit premiär för att flytta kattungarna. Jag är lite förvånad över att det har dröjt så lång tid. Kanske Jivara har tyckt att vi har behövts tills mjölken kommit tillbaka på henne? Just nu ligger dom i sovrummet igen, i min garderob. Ska snart flytta ut dom igen till vardagsrummet.

Ska försöka fota ungarna, en och en samt ett första kullkort, och förhoppningsvis hinna lägga ut här ikväll. Annars blir det imorgon.

Kommentera här: