Bilder, 11 veckor

Det tog lite längre tid än jag hade tänkt mig men här är i alla fall några bilder på våra små pälsklingar.

Som bonus för att jag inte har hunnit bearbeta korten (medan jag inte kunde föra över till datorn) kommer här en liten bildbomb. Först på Dolce, som ju är äldst. Vi ser inte så mycket av hennes skada, det syns mest på vänster öra som hänger ner lite grann. Dolce charmar nog ALLA som träffar henne.


Sen har vi ju då charmören Gabbana. Han är så mysig och rolig! Igårkväll när jag gick i säng tog jag med mig D&G till sovrummet, där dom lekte ett bra tag. Jag hörde att Gabbana morrade åt något men var för trött för att se vad det var han hade hittat. Han är sååå mysig denna kille, inte så mycket för att sova i famnen då det blir för varmt, men en helt underbar vacker katt som tyvärr kommer lite i skymundan av Dolce. Bara för att visa att han minsann kan se arg/bister ut börjar jag med en sån bild.


Några kullbilder, den första har mer fokus på Dolce, men jag tycker den är så fin så den får vara med ändå.
1 Monica:

skriven

Så otroligt fina de är! Gabbana blir nog en hjärtekrossare och Dolce får mitt hjärta i brand. :)

2 clarellis:

skriven

Jag kan bara hålla med Monica...suck vilka söta lurvbollar!

Kommentera här: