Winry Rockbell

Jag har nyligt hälsat på Winry Rockbell, som nu kallas för Cleo. Det var ett tag sen jag såg henne o oj, vilken utveckling hon har haft. 

När de var små var storasyster Marin o lillasyster Cleo rätt lika varandra, men inte så lika nu. I slutet av maj fyller Animekullen 2 år, men Cleo ser redan nu stor ut. Kolla bara in hennes krage!! 


Cleo är en lugn, trygg o harmonisk katt.  Hon var gärna med, rätt nära mig, under tiden jag var där. Hon uppskattade väldigt mycket ullbollarna jag hade tagit med mig o godiset - ja, där räckte det att skaka röret för att hon skulle komma direkt. 

Cleo väger nu strax under 5 kg, är lite tyngre än hon ser ut men jag upplever henne inte som tjock, bara stor. 

Tack matte F o husse R för att jag fick komma o träffa er pälskling, det är alltid så kul att få se hur katterna växer upp. 
 
 
 

Kommentera här: