Skynda långsamt

Skynda långsamt är något jag tror på o det har det blivit nu när vi ska få ihop Ella med resten av flocken.
 
Det har tagit lite längre tid än beräknat då jag har haft fullt upp omkring mig - o även har det ett tag framöver oxå.
 
Det går rätt bra men Marussia är oxå en riktig retsticka, som gärna går fram till Ella och ska retas. Vad gäller Sakhi o Dolce går det utmärkt, där är det inga som helst problem.

I veckan kommer jag fara o hälsa på Dylan o Hendrix o fodervärdarna. Jag har fortfarande inte haft tid att bearbeta korten från förra gången men det kommer bli lite lugnare längre fram.
 
Nästa vecka har jag jour som kattmorska, då Carinas Safir ska ha kull och veckan efter det är det dags för Carinas andra hona, Cherokee, att få en kull kattungar. Det blir mao fullt upp hos Carina.
 

Kommentera här: