Det var ett bra tag sen sist

men jag har varit väldigt upptagen med annat runt omkring mig och fortfarande är det en hel del saker omkring mig, som gör att datorn inte blir högprioriterad.
 
Annars är allt lugnt med katterna. De går in och ut från kattgården. Gärna så att vi bara hinner stänga fönstret så ska en ny katt gå ut.

Vad beträffar om Ella är dräktig vet jag inte ännu, det är fortfarande lite för tidigt men jag hoppas såklart på att hon är det. Men, det är bara att vänta ett tag till och se.
 
Så fort tiden tillåter så kommer jag sätta mig och börja bearbeta bilder, bla från ett kattungebesök jag och två till uppfödare gjorde. Kattungarna var 6 veckor gamla och hur söta som helst. Det var inte sibbar vi hälsade på denna gång utan det var samma ras som vi hade i början av 90-talet, nämligen rasen Brittiskt korthår. Ancis hemsida hittar du här, SE*BetulaFele's.
 
Oj, så kär jag blev i kattungarna och så roligt att få se nya färger (ja, alltså nya för mig). Pappa Bruno är brun, mamma Britta är blå och kattungarna Agatha Christe (som stannar i katteriet) är svart och Alfred Hitchock är lila. Superfina och helt underbara och jag som bara älskar britter blev helt kär och det blev ett väldigt lååååångt besök och många kort togs.
 
Förutom Bruno och Britta fanns även Unni där. Det är inte mycket som slår en blå britthane för mig men oj så fina alla var. Jag hade klätt mig passande, svart klänning med djupa fickor, och svart kofta och hade inte Agatha protesterat så mycket mot att bli nerstoppad i fickan hade jag nog kunnat smuggla med henne hem. Alfred, som dock syntes lite för tydligt, brydde sig inte alls.

Kommentera här: