Det är mycket för mig nu

En liten del rör katteriet men resten är privat. Detta gör att jag kommer ha en liten paus vad gäller att komma hit och testa allergin.

Jag har svårt att säga hur lång paus det blir men jag kommer såklart att skriva om det här på bloggen när jag börjar ta emot testbesökare igen. Det går bra att fortsätta maila mig så kan jag vidarebefodra mail till andra uppfödare i Umeå och kanske även till några av mina sällskapsköpare.

Jag kommer fortsätta uppdatera bloggen då och då så att det inte helt tyst här. I nuläget mår alla katter bra och njuter av att kunna gå ut och in som dom vill, dvs vi har fönstret öppet till kattgården.
 
Lägger upp en gammal bild tagen den sommar min man gjorde kattgården. Det här är en så gammal bild att Jivara inte hade hunnit flytta till min mamma ännu.
 
Detta är även en varning till varför det är så viktigt att vara tillsammans med katterna när dom är ute i koppel. Här har dom "bara" trasslat in sig i varandra.

Jag är säker på att det finns flera kattägare som känner igen detta, även om dom kanske inte har så många katter som 4 ute samtidigt.
 

Kommentera här: