Ella 11 månader

Det är helt otroligt så fort tiden går, Ella har redan hunnit bli 11 månader. Hon har precis fått börja med p-piller då hon löpte lite tidigare (o oftare) än jag hade tänkt mig.
 
För ett par kvällar sen var det så roligt att se Ella i action. Hon kom in i vardagsrummet (där Sakhi låg hos mig), sträckte ut sig under soffan, såg Sakhi i soffan och vips så var hon framme hos Sakhi. Vårt nya smeknamn på Ella (kärt barn har många namn, ni vet) är att hon är en "målsökande missil".
 
Men hon har, som jag tidigare nämnt, även visat att hon kan börja ta det lite lugnare. Hon kommer numera gärna upp i soffan, oftast till mig, men på bilden är det hos husse, och vill vila.
 
Det har tagit lite tid att få ut det här inlägget då jag inte har fotat Ella i dagsljus, men till slut så....

Kommentera här: