Finkel är på parning

Just nu är Finkel på parning. Även denna gång for han till honan. Denna gång har han lärt sig att öppna dörrar, ett tecken på att han gärna vill träffa sin snygga tjej, S*Busungarnas Everything. Så här ser parningen ut mellan dom två.

Jag hämtade upp Finkel hos fodervärden och skjutsade honom till ett område i stan, där han sen skulle byta bil o få skjuts till Skellefteå. Eftersom jag var lite tidig kunde vi sitta och gosa ett tag i bilen. Han är så otroligt mysig och snäll denna kille. Trots att jag inte träffar honom så ofta som jag vill och definitivt inte varje vecka så är han så snäll, gosig o mysig. Han har fortfarande svårt att stå upp (pga att han bara vill ligga o gosa).

Eftersom han har gått ner så mkt i vikt kommer han tyvärr kastreras, senast i aug. Sen kommer fodervärden att ha en otroligt gosig katt på sig, hela tiden.

Här kommer i alla fall två bilder på Allting, som jag har fått av Sussie. Bilderna är obearbetade. Visst har hon helt underbart långt öronhår!


Bilderna på Finkel har ni ju redan sett men jag lägger upp två bilder här ändå.


Måste bara lägga in denna bild också, det är så typiskt Finkel!
1 Susanne:

skriven

Men vilken helt underbar bild på Flinken!!! :-) Använder han samma charmiga posé hos sina flickvänner kan de inte göra annat än falla som furor. <3



Ses vi i Skellefteå?

2 Marie:

skriven

Håller tummarna att de blir bebisar! Underbara Finkel, han är fantastiskt fin och Allting är så vacker. Kommer att bli helt underbara små bebisar från dessa två <3



Kram

Kommentera här: