Dag 68, del 1

Det verkar som om det blir en lång följetong detta men förr eller senare kommer dom ju. Det ska bli så spännande att se vilka små krabater som gömmer sig och som envist vägrar komma ut.

Även om vi har delat upp natten så sover jag såklart lite oroligt, vaknar vid minsta ljud etc. Men vad gör man inte för sina underbara katter.

Sakhi kommer upp flera ggr/dag till mig för att gosa och ska bara ligga i famnen, men han har helt övergett mig vad gäller att gosa i sängen, då är det bara husse som gäller.

Marussia brukar också följa efter mig nu, i morse vaknade jag av att hon var i min garderob. Dolce, ja hon följer ju efter vem som helst som har mat - OK, nu var jag kanske lite väl elak mot vår prinsessa.

Jag gör en uppdatering senare i em, men jag skulle tro att det blir som tidigare uppdatering, dvs att allt är lugnt.
1 Lotta:

skriven

Men det var ju sjutton vad Marussia kniper igen benen...tittar in lite senare idag.

Kommentera här: