S*Deltas Shekinah är tingad

Idag har vi haft besök från Sundsvall som till slut fastnade för Shekinah. Det är inte alltid lätt att välja, men jag tror att familjen valde rätt. Hon flyttar alltså till Sundsvall där hon kommer bli rejält bortskämd! Tack snälla Gunilla för underbart gott fika, kom ihåg att skicka recepten!  Tack även för katt-leksakerna!

Axel

Bilderna är nyfödd samt vecka 1-4.


Sen tog jag några kort på ungdomarna med varsin katt. Izak har en sovande Shekinah, Moa har en balanserande Raphael och Linnéa har en sovande Michael.
1 Kicki:

skriven

Åh, vad roligt att familjen hittade en katt hos dig! Även om Axel aldrig kan ersättas så kan i alla fall lilla Shekinah trösta och ge massor med glädje <3 Skoj att Shekinah hamnar nära också, för hon är ju min "favvo" ;-) Har du förresten sett mitt mail eller har jag skickat till fel adress..?? Kram

2 Helena:

skriven

Vad roligt att de de flesta av kattungarna har fått nya ägare.

Tack för titten, det var kul att se hur mycket de har vuxit och vad fina de är. Malin och Jocke vart kära i alla.

Kram från "farmor" och Melissa

Kommentera här: