Kylan fortsätter

imorse hade vi -27! Burr!! Jag vill inte gå ur den varma sköna sängen men jag skjutsar yngsta sonen till skolan när det är så här kallt.

Sakhi är väldigt orolig, han springer framför en o råkar man gå mot toaletten till så rusar han fort före och vill gå ut, men det är bara att hålla sig inne i denna kyla.

Vi har lagt ner en värmedyna i bolådan, Marussia gillar värme, och även placerat en pall så att hon enkelt ska kunna hoppa in/ur i bolådan.

Annars gör vi inte så mkt, jag ska idag ta tag i det sista på kontoret och få bort det.

Det blir så spännande att se om mitt tänkta tema kommer att passa denna kull, annars har jag några andra förslag på lut.

Lena, japp jag hör av mig när det börjar!
1 Lotta:

skriven

Nu närmar det sig och jag kommer att titta in ofta här på bloggen, lycka till Marussia & Gunilla.

Kommentera här: