Idag är det en stor dag

eftersom Jivara fyller hela 5 år!


Denna underbara katt som jag köpte av Sussie. TACK Sussie för att just du blev uppfödaren jag köpte av, eftersom det är tack vare Sussie som jag har fått lära känna så otroligt många trevliga människor då hon presenterade mig för flera uppfödare. Sen har jag själv hittat många trevliga människor som har köpt av mig eller som jag på annat sätt har fått kontakt med.

Ibland kan det kännas lite slitigt och drygt att sätta sig i bilen för att åka 30 mil på en dag för ett par timmar men jag har alltid lika trevligt varje gång vi i SÄSK träffas. Jag längtar redan till januari då vi ska träffas hos Ylva.

Men nu ska jag hylla Jivara och tänkte visa lite bilder på hennes utveckling (för er som läser på forumet är det samma bilder där som här, förutom en bild).

När vi for för att titta på kattungarna följde killarna såklart också med. I chokladkullen var det 2 kattungar att välja på, det var Jivara och så var det Manjari. Direkt äldsta sonen hade fått se kattungarna tog han upp Jivara och sa att vi skulle ta henne. Ett beslut som jag aldrig har ångrat.



En bonusbild där äldsta sonen ligger och myser med Jivara innanför t-shirten.


Ett par dagar före hon fyller tre år, det är också bara ett par dagar innan Fashionkullen föds.

Två kort från i år, aug och sep (då hon är 4.8 år). Hon har sen kastreringen (jan -11) blivit mycket finare katt än tidigare, då hon har fått lite mera "kött på benen". Att hon sen har blommat upp som ensamkatt är bara helt underbart.

1 Therese:

skriven

Hon är supervacker.

Grattis Jivara:-)

2 Marinettes:

skriven

Naturligtvis får Jivara en grattispuss också.

Kommentera här: