Det är mycket nu

och jag är knappt hemma. Fick ett tråkigt besked igår som gjorde att dagen tillbringades till stor del i telefon.

Nu är jag snart på väg in till stan, för ett möte. Efter det ska jag hjälpa sonen flyttstäda och vips så är det kväll. Jag har fått ett sånt fint kort på Podruga som jag ska försöka hinna lägga upp ikväll.

I em ska jag även hinna hämta Finkel (Raphael) för att imorgon fm fara upp till Luleå för utställningen. Jag är hemma igen sent på söndagkväll.


Ooops, jag glömde trycka på publicera.


Dagen har gått fort och bättre än väntat. Vi hämtade hem Finkel som sjöng men inte så mycket. Jivara var i baksätet och hon bara lade sig ner, efter lite kort konversation med Finkel.

Matte till Lady & Lufsen ringde idag en snabbis. Hon berättade att Lady hade blivit stungen av en geting men att det hade gått bra. När jag berättade det för min fodervärd så fick jag höra att Finkel nog också har blivit stungen. Han undviker getingar nu - och det kommer nog Lady också att göra.

Jag ska verkligen försöka hinna få upp det fina kortet på Podruga ikväll men just nu måste jag plocka undan en del saker.

Kommentera här: