Jivara fyller 4 år



Hipp hipp hurra och grattis till en underbar katt, när det är på hennes villkor. Kortet är taget av den underbara Linda. Jag har fortfarande godbitar kvar på cd:n, som jag njuter av. TACK igen Sussie för denna underbara katt och jag vill inte höra något om fladdermus....

Jivara har fått 3 fina kullar och hon är en otroligt bra kattmamma, men nu har hon gjort sitt vad gäller den biten. Likaså vad gäller utställningar. Det sista tycker hon inte så mycket om men hon blev IC i Norge i somras och jag är mer än nöjd.

Jag har varit och lämnat god mat till Jivara och hon ska även få några räkor senare.

Grattis även till hennes bror Manjari (o såklart en hälsning även till Yatzy o Sarabi).

1 Lotta:

skriven

Grattis Jivara på födelsedagen!

2 Guro:

skriven

Gratulerer med dagen til Jivara! Er hun kastrert nå? Podruga hilser masse til mamman sin :D

Kommentera här: