Ny leksak

Den här leksaken köpte jag för ett tag sen men det är först nu vi har börjat visa kattungarna den. Glaskopparna går att ta bort, vilket ju även rekommenderas när man har små kattungar. Tanken är att lägga lite godis/torrfoder lite här och där så får katten fundera på hur man får belöningen.

Första gången jag visade den för Sakhi o Jivara var Jivara helt ointresserad. Sakhi försökte ett tag. Nu igår när vi testade den igen så blev förstås kattungarna jätteintresserade men även Jivara.....



Idag var jag o yngsta sonen och hälsade på Sakhi. Tyvärr har han kissat hos mormor 2 ggr. Gör han om det så plockar jag självklart hem honom o försöker få en tidigare tid för kastreringen. Det konstiga är att han har aldrig kissat hemma.  Han var i alla fall väldigt pratsam idag och gosesjuk, skulle bara "buffa" med huvudet och han tom tvättade min ena fot.

Kommentera här: