Kullbild 13 veckor

Den här bilden tog jag på måndagmorgonen, samma dag som Lamborghini flyttade.



Buggatti ligger överst, på Marussia och i korgen ligger Lamborghini.

Lamborghinis flytt gick bara bra. Hon pep kanske 2 mil innan hon la sig ner och sov sen hela resan. När vi kom fram till Åsele och nya stället gick hon ut från transportburen och vandrade omkring i huset. Vi visade henne självklart toalådan och hon började ganska snabbt busa med tjejerna. När jag for därifrån så hade hon sovit ett litet tag innan det var dags för mera bus.

Även om det är otroligt jobbigt att lämna ifrån sig kattungarna så känns det bra att dom har kommit till rätt hem. Jag vet att jag har stora krav på mina kattungeköpare men det ska verkligen stämma med katten (och med mig). 

Igår var jag och Carina till Kåge, där vi först hälsade på hos Lena, där vi träffade hennes charmiga katter och fikade. Efter ett tag for vi vidare till Anna-Lena, beundrade hennes katter och åt otroligt gott innan vi till slut hamnade hos Sussie och såg hennes fina katter.. Tack alla för en otrolligt trevlig dag!

Kommentera här: