Första vaccineringen

Har nyss kommit hem med kullen efter att dom fått första vacc.sprutan. Det gick bara fin-fint, även om dom inte var så roade av att åka bil. Det är dags att börja träna dom ordentligt nu på den biten.

Ferrari hoppade igår (på dagen) upp i min säng, undrar hur länge det dröjer innan dom kommer på att dom ska sova med oss och undrar var stackars Sakhi ska få sova då. Sakhi ligger ju gärna hos oss och gosar men igår blev han lite störd över att det kom in en unge på kvällen samt förstås att Jivara var där och lockade på ungen. Så han försvann ett tag men kom sen tillbaka igen.


Idag skulle jag göra ett ärende och gav dom mat innan jag for. Ferrari var borta och till slut hittade jag henne på övre plan. Hur hon har lyckats ta sig dit (vi har en grind i trappan) förstår jag inte men jag är inte så förvånad över att det är Ferrari.


Undrar hur mycket mer livlig denna kull är om man jämför mot förra kullen, för inte kan det väl vara så stor skillnad på att det är en extra kattunge?

Kommentera här: