BJK:s kattutställning

I helgen hade min kattklubb, BJK, sin kattutställning. 

Jag hade ingen katt att ställa, dels för att Marussia har fått gå i pension - hon är nu 13.5 år - o dels för att Queen är dräktig. 
 
Jag hann in en snabbis på sö o surra lite snabbt med folk jag inte träffat på länge. Så himla kul att få träffas igen!
 
Jag blev väldigt sugen på att låta Marussia få göra comeback, i alla fall tills hon har tagit GIP (4 cert kvar, varav en utomlands), men jag vet inte säkert hur jag ska göra ännu. 
 
Tyvärr kom jag lite sent o några katter var på väg hem (tidig hemgång på sö om man inte var med i BJK ell NOM) så jag fotade bara två katter. 
 
Den första katten är Benji, pappa till Musikkullen. Han är lika vacker o ståtlig som han alltid har varit. 
 
Den andra katten är jag så svag för. Dels för att Bowser är en så otroligt vacker katt med en otroligt vacker utstrålning, men även för att jag är lite inblandad i honom. Detta då Podruga (från Vänskapskullen) var hans mamma o då blir Sakhi Bowsers morbror. 

Jag försökte få ngr kort med öppen dörr, men han var så himla gosig så jag hann bara få ett kort innan jag sen fick stänga dörren igen. Jag vill ju såklart inte att han skulle smita. En supervacker katt är han verkligen.

Kommentera här: