Presentation av kull 13

Vi har pratat lite om tema. Jag hade sagt att sonen får välja tema o namn helt o hållet själv. 

Queen fick förvärkar, som vi trodde skulle gå över i värkarbete, men där lurade hon oss. Så under tiden hann vi prata om olika teman. Ett tänkt tema passade inte, då det var svårt att hitta tillräckligt många kvinnonamn. 

Sen kom jag på ett annat tema o lämnade det + massa förslag på namn. Men det ratade sonen. Så då hamnade vi på detta tema o jag valde ett namn, medan han valde resten. 
 
Så det blir istället en anime-kull. Nu har jag valt att "försvenska" lite, då man eg skriver efternamnen först o sen tilltalsnamnet. Men jag har svängt om det hela så att det blir tilltalsnamnet först. Alla tillhör olika serier.
 
Bilderna är tagna när de är 2 dagar gamla o för att inte stressa Queen så mkt så valde vi att fota så att Queen hade koll på varje kattunge, denna bild är efter att vi hade fotat - väldigt snabbt ska tilläggas! - alla bebbar.
 


kattunge nr 1, som vägde 100 g, när hon föddes har fått namnet Winry Rockbell
 
Hon tillhör serien Fullmetal Alchemist o är SIB n 09 23.
 
 
Kattunge nr 2, som vägde 98 g, när hon föddes har fått namnet Nezuko Kamado
 
Hon tillhör serien Demon Slayer/Kimetsu no Yaiba o är SIB n 09.
 
 
Kattunge nr 3, som vägde 83 g, när hon föddes har fått namnet Mirajane Strauss.
 
Hon tillhör serien Fairy Tail o är SIB n 09 22
 
 
Kattunge nr 4, som vägde 100 g, när hon föddes har fått namnet Marin Kitagawa.
 
Hon tillhör serien Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru/My Dress-Up Darling o är SIB n 09 24,
 

Kommentera här: