8 veckor

Igår hade jag två besökare o mellan besökare 1 o besökare 2 så fixade vi om hagen. 

Nu har kullen fritt fram i hela vardagsrummet i princip. Kullen var nöjda med ännu mera yta att springa runt på. För säkerhetsskull så har vi flyttat om sandlådorna lite så att kattungarna ska hitta i tid till en låda. 

Winry har redan varit ner i mamma Queens stora sandlåda o Natsu har varit på väg över kompostgallret till husse, där han sitter framför datorn. 
 
Charmiga små monster är hela högen. 
 
 
Trots att de har kunnat sova i solen tidigare så var det först nu när hagen blev så mkt större som alla 4 slocknade i en hög på golvet. Varmt o skönt i solen.
 
Efter vi hade fixat till hagen så fotade vi dom. Inte helt lätt av flera orsaker, dels är jag inte nöjd med ljuset (saknar de externa blixtarna, men de ryms inte) o dels börjar kullen bli för hög när de sitter i soffan. Jag har nämligen bara täckt över soffan men nu måste jag nog hitta nya ställen att fota på.
 
Jag brukar börja med att fota kullbilder o sen enstaka bilderna. På kullbilderna orkade Winry knappt vara vaken, men när det väl var dags för de enstaka bilderna så gick det inte att få liv i henne, alls! Trots att vi testade med vippa etc. 
 
Tanjiro var lite busigare denna vecka. 
 
Natsu var så busig vid fotograferingen. Varifrån han fick sina extra krafteri ifrån vet jag inte. 
 
 
Marin var oxå rätt busig vid fotograferingen. 
 
 O så kullbilderna oxå.
 
 

Kommentera här: