9 veckor

Till slut har jag haft tid att bearbeta bilderna, det har varit - o är - en intensiv vecka. Nästa vecka hoppas jag att det blir lite lugnare.

Eftersom jag är så sen på att lägga ut bilderna lägger jag ut alla bilder på en gång. 
 
Denna gång tog vi de enstaka bilderna på balkongen o det var inte helt lätt att få dom att titta in i kameran, många nya ljud o intryck.
 
Winry
 
Tanjiro
 
Natsu, som såklart inte hade tid att sitta stilla. 
 
Marin
 
Denna gång gjorde vi lite annorlunda, vi tog kullbilderna först. Men för att lugna ner kattungarna så körde vi lite träning med dammsugning, massa lek etc. Min tanke var rätt bra, dvs att jag skulle kunna få fina bilder i korgen, men problemet var att vi för duktiga på att trötta ut dom. Så alla slocknade i korgen o det gick inte att få dom att sitta upp. Till slut blev det för varmt för Tanjiro som hoppade ur korgen. 
 
Det är inte så lätt att se vem som är vem så jag har satt nummer på dom o nr 1 är Tanjiro, nr 2 är Marin, nr 3 är Winry o nr 4 är Natsu.
 

Kommentera här: