Queen L fyller 1 år

Tänka sig att vår lilla gumma redan är 1 år. O jag som inte hade tänkt ha någon fler katt, men så fick jag se bilder på en nyfödd Queen o blev såklart kär. 
 
Så det blev så att jag köpte henne men placerade henne på foder hos en familjemedlem. Min tanke var att Queen enbart skulle bli utställningshona, men det blir nog ändrade planer på det. Jag vill gärna ställa ut dom tidigt så att dom får träna o nu, tja vem vet när det blir utställningar nästa gång. 
 
Så jag har planer på att para Queen o för nu samtal med en ev tänkbar hane. Men det är såklart mycket som ska stämma o jag hoppas att den tilltänkta hanen i så fall kan vara fertil ett tag till. 
 
Jag har varit dålig på att ta bilder på Queen med systemkameran men här kommer några kort och om man går in på instagram; deltas.katter o söker på #queenl_sib så får man upp bilder på henne. 
 
Här är några bilder, tagna med systemkameran, från 4 till 7 mån. 
 
O här är några mobilbilder tagna på henne, 10 mån gammal.
 
Dagen till ära har hon fått en ny transportbur, då hon nästan växt ur den gamla. 
 
 

Kommentera här: