Änglakullen blir 10 år

Samma dag som Marussia fyllde 2 år föddes hennes första kull. Här blev temat olika änglar. Bilderna är tagna när dom är 3, 7 o 12 veckor.
 
Första kattungen blev Shekinah, hon kom att kallas för Kiara. Tyvärr dog hon i samband med att hon skulle kastreras. En obduktion gjordes men inget hittades. Min teori är att hon fick för mkt bedövning. 
 
Sen kom Anael, som bytte namn till Lufsen. Lufsen flyttade tillsammans med sin syster, Lady. 
 
Gargagiel bytte oxå namn o kallas nu för Lady. Det roliga är att det var Lady o Lufsen som hängde ihop mest under sin kulltid här. 
 
Michael kallas nu för Picasso, bor med en vacker Ragdoll, Dumle, som alltid tittar lite extra noga på mig så att jag inte ska ta med mig hans lillebror igen. 
 
Raphael - som bytte namn till Finkel o ofta även Finkel Livsnjutaren- var min första katt att sätta på foder, han var så speciell o helt underbar charmör på alla sätt. Tyvärr gick han bort pga en olycka. 
 
 
Stort grattis till Änglakullen idag. 
 
 
 

Kommentera här: