Kull 12 är 3 veckor gamla

O nu har vi även kommit på vad dom ska heta.

Jag visste tidigt att denna kull skulle bli låttitlar. Carina, fodervärden, fick bestämma namn på valfri kattunge och hon valde att döpa kattunge nr 1. Hon valde namnet Burning love

Kattunge nr 2 hade jag tre olika namn jag funderade på. Hon fick namnet Higher love och då valde jag även att få in namnen love även på killarna.

Kattunge nr 3 har fått namnet It must have been love (o så fick jag även in en julsång) och kattunge nr 4 har fått namnet Love hurts.
 
För varje kull har jag även en låt och denna låt är så passande då jag har fått vänta så länge på denna kull. Låten jag valde till denna kull är Celebration.
 
 
Kattunge nr 1, som heter Burning love, är en blivande fotomodell. Hon brås på mormors syster Dolce. Burning love var otroligt lätt att fota, denna gång kanske bäst att tillägga.
 
Burning love får två extra bilder denna vecka, bara för att hon är söt som socker. Ett försök att få fram det röda på henne blev det oxå. Inte lätt då hon bara ville titta rakt fram i kameran.
 
Kattunge nr 2, som heter Higher love.
Higher love får en etxra bild denna vecka då hon lyckas visa sina röda markeringar bättre än storasyster.
 
 
Kattunge nr 3, som heter It must have been love. En svart hane med vitt som gärna ville in bland vecken på bakgrundstyget.
 
 
Kattunge nr 4, som heter Love hurts. En röd hane utan vitt, som är under utvärdering.
 
 
Kameran fortsätter strula för mig och denna vecka har alla kullbilder jag tagit med systemkameran bara försvunnit... Så tråkigt. En kullbild blev det med systemkameran och det är när dom ligger i bolådan. 
 

Kommentera här: