SäSK årsmöte 2019

Första helgen i mars var det dags för årsmöte för SäSK. Förutom årsmöte så hann vi lyssna på rapportering från Hälsorådet, lyssna på Ulrika Olsson, dela ut priser för årets sibbar (olika klasser), träffa massa trevliga människor o även lära känna nya trevliga människor. Söndagen gick snabbt och vi slutade väldigt tidigt och vi var tre som även fick skjuts direkt till Arlanda. Skönt det eftersom det snöade hela söndagen.
 
En mkt trevlig helg på alla sätt. Ett par bilder från helgen.
 
Två väldigt nöjda katter när jag kom hem. Sakhi låg först hos mig, men sen kom Ella och lade sig PÅ honom, varpå hon visste att han skulle flytta sig så att hon fick all min uppmärksamhet. Tokfian. 
 
Sakhi kom lite senare och han visste inte riktigt HUR han skulle göra för att kunna vara så nära mig som möjligt. Min älskade nallebjörn.
 
 

Kommentera här: