Jennys kull blir 2 år

Idag fyller Ellas andra o sista kull 2 år.
 
Jennys kull är en hyllning till min kompis, som tyvärr gick bort pga sjukdom.Jag döpte kullen efter saker som hon tyckte om och som jag förknippade henne med.

 
Minnie Mouse - som nu kallas för Siri - föddes först. Här kan du läsa lite mera om Mimmi.
 
 
 
Sen kom Sacré-Coeur - som kallas för Sackie. Sacré-Coeur betyder Heliga hjärtats basilika.
 
 One in a million föddes med öppen buk.
 
 
O sen kom Kit and Clowder - som kallas för Kit.
Kit and Clowder är ett företag där man kan gå kurser och lära sig olika färgläggningstekniker. Dessutom betyder clowder en samling katter, och katter gillade Jenny verkligen.
 
Alla tre tjejerna var väldigt lika så när vi fotade kullbilder satte jag på dom färgade kardborrehalsband så att jag skulle kunna säga vem som var vem. Kit och Siri flyttade en fredag o då blev det bara Ella och Sackie kvar. Ella var väldigt mån om Sackie. Hon satt o tittade på henne när hon sov. Älskade gumman. 
 
Anledningen till att Ella bara fick två kullar var att jag då fick hjälpa personer i min närhet väldigt mycket och jag visste dels inte hur länge det skulle hålla på och dels kände jag att jag tyvärr inte hann med att ha en kull till hemma. Ella har varit en otroligt duktig mamma på så många sätt.
 
 
Ett stort grattis till två-åringarna. Hoppas att ni får lite extra gott idag när ni fyller år.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: