Cykelkullen fyller 2 år

Idag fyller Cykelkullen 2 år. Det blev sista kullen både för Marussia o även för Trisse (Trésor). 4 st stora och livliga kattungar. Alla utom Harvey (Bianchi Racer) som gärna låg och sov. Överallt faktiskt o i synnerhet där solen sken in.
 
Just nu väntar jag och Carina (där Pina - Pinarello Dogma - bor på foder) att Pina ska komma igång o börja löpa. Men vi får nog vänta länge, länge.
 
Pina fick träffa en snygg hane i höstas men gick tyvärr tom. Dom hade inte så mkt tid på sig att para sig men det var en chans jag tog ändå eftersom hanen snart skulle kastreras. Det hade blivit såååå fina ungar i den kullen. Men nu har jag en ny hane till Pina, på nära håll oxå vilket är väldigt skönt. Jag åker annars gärna en bit annars men nu hade jag tur att få ihop Pina med denna hane. Blir nog väldigt snygga kattungar även i denna kull.
 
 
Stort grattis på 2-årsdagen till er alla. Hoppas att ni får lite extra god mat idag och kanske någon present och såklart extra mkt gos när ni fyller 2 år.
 
 
Här kommer några gamla bilder från när Cykelkullen växte upp hos oss och jag tar dom i den ordning dom föddes, så först är Scott Addict, som fortfarande kallas för Scott.
 
 
Pinarello Dogma kallas nu för Pina.
 
 
Cervéllo S5 kallas nu för Kata.
 
 Två bonusbilder på Kata o linslusen Dolce.
 
 
Bianchi Racer kallas som sagt för Harvey nu.
 
 
 
Några kullbilder bjuder jag oxå på.

  
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentera här: