Ständigt denna väntan

Pina löpte för ett tag sen men då hade hanen redan en hona på plats så nu väntar jag bara på att hon ska löpa om igen och det gärna snart så jag får fara ner med Pina till sin väntande hane.

Det är mkt omkring mig, som inte rör katteriet, som händer just nu och eftersom det inte har hänt så mkt i katteriet så avvaktar jag med att skriva något i bloggen. Jag brukar försöka lägga upp lite bilder på instagram o i helgen var jag och träffade två katter från S*Deltas.
 
Jag hade med mig systemkameran och har tagit kort, jag ska bara få till tid att sitta framför datorn.

Nu har jag faktiskt hunnit träffa alla avkommor från både Jennyskull men även från Fjärilskullen. I vanliga fall far jag inte o hälsar på så här fort, men samtidigt har det varit lite kul att se dom alla i ungefär samma ålder.
 
Jennyskull
 
och Fjärilskullen
 
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: