Jennyskull är nu 11 veckor

och jag vet att alla nya ägare väntar på att få hämta hem sina skatter. Nu går tiden fortare och fortare för mig och maken medan den nog går ganska sakta för de nya ägarna.
 
Denna vecka ville jag ha hoppbilder och jag har ju sett vilken läcker färg det blir med grön bakgrund, så vi valde grönt idag.
 
Men nja, jag är inte tillräcklig duktig ännu på att bearbeta med grön bakgrund. Jag har kvar bilder jag har tänkt sitta och leka med längre fram, när kullarna har flyttat.
 
Kit var väldigt skeptisk till vippa, tills vi kom på att hon tycks föredra orange vippor.
 
Vi lyckades med att trötta ut Jennyskull även denna vecka, ja i alla fall vad gäller kullbilderna! Kit är helt utslagen.
 
Vi har gjort som så med denna kull att vi tar de enstaka bilderna och kullbilderna för sig. Lättaste o bästa (?) sättet när vi bara är två.
 
Några bonusbilder från sessionen med Kit. Ella vill alltid lägga sig på bakgrunden när vi har tagit fram den.
 
Även Ella kom igång oxå med vippan.
 
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Anonym:

skriven

Tiden gååååår sakta! 😻

Kommentera här: