Jennys kull är 10 veckor

Och nu är det bara 3 veckor kvar tills dom börjar flytta. Ella är lite less på sina busiga barn ibland, i synnerhet om Ella ligger hos mig och försöker vila och en kattunge kommer till mig och Ella. Det ska dock sägas att kullen fortfarande får smutta på Ella, ibland väldigt korta stunder, men oftast lite längre stunder.

 
Vi provar oss fram med olika färger på bakgrunderna, som ni märker. Nästa gång blir det grön bakgrund tänkte jag.
 
Eftersom det bara är jag och maken nu som fotar så har vi fått tänka om vad gäller fotandet. Denna gång gick det väldigt bra att få kullbilderna. De var såååå trötta och stannade snällt kvar medan vi fotade.
 
Vi använder oss fortfarande av färgade halsband när vi tar kullbilderna. Sackie har ett vitt halsband o det syns på vissa bilder. Jag tycker dom är väldigt bra och använder dom oftast när vi får besök oxå, eftersom dom är så väldigt lika varandra.
 
Spara
Spara
Spara

Kommentera här: