Presentation av Jennys kull samt bilder, 1 vecka

Äntligen har jag kommit fram till vilka namn jag vill ha på kattungarna.
 
 
Jenny var en nära och kär vän och denna kull ville jag ge namn på olika saker som betydde mycket för henne o som jag förknippar med Jenny. Det har inte varit helt lätt att få med så mycket som jag eg ville ha o därför har det tagit lång tid att få fram rätt namn.
 
Dessutom har jag varit lite förvirrad över könen. Kattunge nr 1 var jag snabbt inne på var en hane. Ju mer jag tittade på dom andra två kattungarna tyckte jag att även dom var hanar. Dock ville jag jämföra med att hålla upp kattunge 1 och kattunge 2 och sen göra samma sak med kattunge 1 och kattunge 3.
 
Till det har då behövts en tredje person, tack till sonen som kom hem för att hjälpa oss med att hålla och jämföra.Så tillsvidare är alla hanar och alla är just nu n 24.

Ljuset till vänster fick jag från Carina och det ljuset är till kattunge nr 3, som tyvärr hade en öppen buk. Ljuset till höger fick jag av Scotts matte, ett par veckor före beräknad förlossning.
 
 
 
 
Kattunge nr 1 har fått namnet The Phantom of the Opera, en underbar musikal.
 
 
 
 
 
Kattunge nr 2 har fått namnet Sacré-Coeur. Fotot är taget av Jenny. Sacré-Coeur betyder Heliga hjärtats basilika.
 
 
 
Kattunge nr 3, som tyvärr hade en öppen buk, har fått namnet One in a million.
 
 
 
 
Kattunge nr 4 har fått namnet Kit and Clowder.  Kit and Clowder är ett företag där man kan gå kurser och lära sig olika färgläggningstekniker. Dessutom betyder clowder en samling katter, och katter gillade Jenny verkligen.
 Bildresultat

 
 
Två kullbilder blev det oxå.
 
 
 
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Hanna:

skriven

Perfekta namn, valda med kärlek <3

Kommentera här: