Jag känner mig

stolt, glad, hedrad och tacksam. En köpare (från en av Marussias kullar) har idag kommit till Umeå för att titta på Fjärilskullen (som blir 3 veckor imorgon) och så for vi hem till oss för att även titta på Jennys kull, 5 veckor idag.
 
Denna familj kontaktade mig tidigt i början av året och ville köpa en till katt från mig - och det gör mig så glad och tacksam.
 
Jag vet att Yin har det väldigt bra hos familjen i fråga och nu blir det snart en fjäril som flyttar hem till dom. Dock vill jag avvakta lite så att vi (jag och fodervärdarna) får se lite mera av deras personligheter innan det blir klart vem som flyttar till Lycksele. Jag passade på att ta hjälp av familjen med att fota Fjärilskullen (en dag i förväg) men även Jennys kull.
 
Imorgon är jag upptagen hela dagen så det blir först på torsdag som jag har möjlighet att bearbeta bilderna.
 
Tusen tack för all hjälp idag och så himla trevligt att träffas igen. Hoppas att hemresan gick bra.
 
Min telefon skickas nu in för service o under tiden har jag en gammal telefon. En telefon som är väldigt seg och som jag inte vill installera bla Instagram på.
 
Under tiden min telefon är på service kommer jag försöka uppdatera lite mer flitigt här på bloggen.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
1 Susanne Mattsson:

skriven

❤❤❤tack för så fina ord😍. Vi är också hedrade och tacksamma😊
Och längtar till nästa besök❤❤❤

Kommentera här: