Hemsidan är ordentligt uppdaterad

Linda Karlström har varit en stor klippa och hjälp när hon har haft tålamod med att göra om alla ändringar på min gamla hemsida.
 
Det är fortfarande samma adress, men den har väldigt mycket nytt o uppdaterat.
 
Sen måste jag själv tex uppdatera utställningslistan, då den släpar en del. I år blir det nog dessutom bara två utställningar för mig.
 
I april far jag på BJK:s utställning 9-10/4. Där ställer jag Ella och även Manipura (aka Majken). Ett par veckor senare far jag till Östersund och ställer där ut Ella, det blir 30/4-1/5. Kanske, kanske att jag anmäler mig till Skellefteå (14-15/5) oxå, jag har inte helt bestämt mig ännu.
 
På min nya hemsida har alla katter jag har haft (inklusive de som jag har haft/har på foder) en egen mapp.
 
På tidigare kullar har alla kattkullar fått en egen mapp, dock saknas ett kort till Cykelkullen. Anledningen är enkel, jag saknar ett kort där alla tittar mot kameran.
 
 

Kommentera här: