Medan ni väntar på 3-veckorsbilderna

I torsdags var Maria Westling hit o fotade Cykelkullen. Eftersom jag har haft problem med att få till Cervélos färger rätt hade Maria snällt nog släpat med lite rullar så vi provade olika bakgrunder.
 
Det är lika fascinerande varenda gång att små kattungar kan vara så rörliga och snabba.
 
Alla bilder är tagna o bearbetade av Maria Westling och jag kan varmt rekommendera henne. Jag tog Sakhi till Marias fotostudio, för att ta nya bilder på honom. Jag kommer även ta dit Marussia (i höst, efter hon återhämtat sig från kastreringen) och även mina katter jag har på foder.
 
Innan jag lägger upp korten som Maria tog i veckan måste jag bara lägga upp kort på Dolce och Ella och jag förstår inte hur Maria har gjort. I synnerhet Dolce är så mkt Dolce.
 
Nu har Maria träffat mina katter ett par ggr men jag häpnas ändå över att man kan få till så fina bilder.
 
Den enda andra som jag känner till är Linda Karlström. Även Linda tar så otroligt fina bilder på katterna, som är så mkt deras personlighet. Det är Linda som har fotat bilden på Bilkullen (där Marussia är född) på min hemsida.
 
Men nog med prat, nu kommer först bilder på Dolce och Ella och sen kommer det bilder på Cykelkullen.
 
 
Brun bakgrund
 
Grå bakgrund med min piggelin-gröna filt i kattsängen.
 
Grå bakgrund, två stiliga hanar. Scott till vänster och Bianchi.
 
Eftersom jag fick en rulle med grått papper har jag valt mest med grå bakgrund. Här kommer flera kullbilder och det är skönt att Maria var mer envis än Cykelkullen för till slut fick hon en bild där alla tittade typ åt kameran.
 
Här är det Scott, Pinarello, Cervélo och Bianchi.
 
Här är det Scott, Pinarello, Bianchi och Cervélo.
 
Men till slut så.... Scott, Bianchi, Cervélo och Pinarello. Bästa kullbilden hitills.
 
Vackra Pinarello, som nu är under utvärdering.
 
Och vackra Bianchi.
 
 
 
 

Kommentera här: